...mut ei vaan aina muista, että MIHIN!!  Nyt sitten tallessa oli ensimmäistä kertaa auton avaimet ja ne oli tallessa 6pv. perjantaista tähän torstaihin. Minulla on tapana jättää autonavaimet talvella takin taskuun mutta kun nyt kesällä jätän ne yleensä eteiseen  pesukoneen päälle kotiavaimien kanssa. Viime aikoina olen jättänyt auton avaimet housujen taskuun. Viime perjantaina päätin pestä pyykkiä ja  kotiin tultuani en voinut jättää avaimia pesukoneen päälle, koska kun se alkaa lingota niin se linkoaa kaikki päällään olevat tavarat pitkin eteistä. En ajatellut jättää myöskään housujen taskuun jos vaikka tarviin niitä niin ei tarvii kavuta yläkertaan niitä hakemaan vaan laitoin talteen yläkertaan mennessäni ....... Meni viikonloppu ja tuli maanantai aamu, töihin lähtö... eikä auton avaimia missään...VOI HYVÄ SYLVI SENTÄÄN!! nytkö se alkaa, rementtia mie oon tykännyt, että kun avaimet ja lompsa on tallessa niin kaikki on hyvin. Maanantaista eiliseen asti olen niitä avaimia etsinyt sisältä ja ulkoa käyden joka askeleen läpi sillä kyllä varsin hyvin muistin mitä olin tehnyt sen jälkeen kun olin parkkeerannut autoni pihaan ja lukinnut sen mutta ei vihjettäkään siitä mihin olin ne samperin avaimet laittanut! . Tänään sitten luovutin ja aloin suunnitella uusien avaimien hankkimista, koska ei voi olla pelkästään yksien avaimien varassa. Kotiin tultuani menin tapani mukaan yläkertaan vaihtamaan kotirynttyyt ylle ja tullessani verkkaisesti rappuja alas, mietin niiden uusien avaimien hankkimista. Siinä ajatuksissani sitteni pysähdyin rappujen puoliväliin ja alitajunnasta alkoi tunkeutua vihje avaimien olinpaikasta. Vilkaisin sivulle.....


..ja siinähän ne killui ja samalla muistin laittaneeni ne tuohon naulaan helposti saataville eikä pesukoneen viskeltäväksi. Nuo avaimet ovat killuneet tuossa tuon 6 pv. ja olen rampannut niitten ohi 30cm päästä ainakin 2-4 x per päivä mutta silmiini ne eivät ole osuneet ennen tätä päivää

Hyvä kun löytyivät!