..nimittäin tässä mun tietsikassa. Tämä on niin turvoksissa valokuvista, etten uskalla ladata kamerasta uusia kuvia enää ettei mene juntturaan. Herjailee tämän tästä että tila alkaa olla lopussa. Tää mun läppäri on semmoinen pieni vain 60Gt, n kiintolevy ja vapaata tilaa on enää 757Mt d045.gif eli reilussa vuodessa tullut kuvista täyteen ja niitä on tullut räpsittyä
237 kansion verran ja kansioissa on 7772 kuvaa a055.gif taitaa olle enemmän kuin 30 vuodessa yhteensä. -77 ostin ensimmäisen järkkärini, täysin manuaali säätöinen mutta hyvä kun mikä, edelleen mutta painaa niin että niskat on kipeenä.  Yli kymmenen vuotta kuvasin varsin ahkerasti mutta sitten kertakaikkiaan kyllästyin olemaan se valokuvaaja joka paikassa. Viimeeksi olen kuvannut sillä työkaverini häät tämän vuosituhannen alussa.

Mutta ei hätää olen hankkinut "turvotukseen" apua ..
1732784.jpg
ostin ulkoisen kiintolevyn jossa on 500Gt ja nyt tila riittää tällä kuvaustahdilla n. 5v.
Olen jo sinne kopioinut kaikki viime vuoden kuvat mutta vielä pitäisi tarkistaa ja varmistaa ennen kuin poistan ne koneelta...boooooring..istua näillä keleillä koneen ääressä n025.gif..ja lomaa vielä viikko jäljellä...ei huvita ei, pelkkä ajatus puistattaa...
Menen ulos s022.gif..nyt just...MOI!