Poistin kappaleita ja lisäsin sinne liudan Santanaa.
Olen aina tykännyt Santanasta, siitä lähtien kun kuulin sitä ensikerran joskus 60-luvun loppupuolella.
Latinalaiset rytmit ovat olleet murrosiästä asti mieleeni ja ne kolahtaa edelleenkin.
Tuo on varmaan myös yksi syy miksi Santana miellyttää musiikkikorvaani.
Santanassa yhdistyy kaksi mielimusiikkiani; rock ja latinorytmit.

Tässä muutama näyte.
Ensimmäinen kuulemani santanan kappale oli Black Magic Woman vuodelta -70, se on  parasta Santanaa, vieläkin.
Toiset uudempaa, joista käy ilmi, että Carlos pystyy uudistumaan menettämättä soundiaan.








SRV on toinen (oikeastaan mun suosikkilistalla eka) artisti josta kestotykkään ja jota kuulin ensimmäisen kerran coverina tietämättä kuka on alkuperäinen.
Täällä päin kiersi Scratch niminen bändi, joka soitti tosi menevää musiikkia ja tykästyin heti siihen. Myöhemmin minulle selvisi, että bändi soitti Stevie Ray Vaughan, n kappaleita eikä huonosti soittanutkaan. Oitis, kun minulle selvisi aito ja alkuperäinen artisti ostin kokooma CD,n ja sitä olen soittanutkin koko rahan edestä.

SRV,n musiikki on jo kaikki olemassa,  hän menehtyi helikopterionnettomuudessa vuonna 1990.





Tässä nämä mieliartistit yhdessä, Stevie soittaa tuplakaulaista kitaraa.
Video ei ole kovin hyvälaatuinen, mutta ei löytynyt parempaa.