...baariin ilmestyi toivottu vieras!
850446.jpg
Eikä purkissa ole enää kuin tippa tarjottavaa ja sekin vedellä lantrattua
850447.jpg850449.jpg
lehahti baarista tomaatti ritilälle ja vetäs siivet suppuun, jääden siihen "selviämään"
mikähän perhonen tämä on, joku varmaan kertoo mulle e050.gif
(sain jo itse selvitettyä että vieras on päiväperho Amiraali a090.gif)

...Ikeassa ostoksilla....tuli kaikenlaista mukaan ja vielä sinne jäikin...
850425.jpg
piti saada uudet pussilakanat, lasten ja aikuisten. Minä nääs tykkään ihan hirveästi tuommoisista kirkkaista väreistä, lapsi minussa vaatii niitä a040.gif ...sillä meissä kaikissa asuu lapsi, aikuinen ja vanhus. Ja kuka milloinkin on sitten "äänessä"
Minä, yli viiskymppinen nainen häpeämättä ostelen itselleni juur sitä mistä tykkään NIH!
850428.jpg
yksityiskohta iloisesta pussilakanasta
850430.jpg
aikuinen minussa valitsi sitten tällaisen hempeän kesäpiperryksen
Näissä Ikean p-lakanoissa on se huono puoli, ettei niissä ole yläpäässä niitä käsiaukkoja jotka helpottavat täkin vetämistä lakanan sisään a050.gif

850432.jpg850452.jpg

850453.jpg
Auringonkukkien värikimara on vähän suppea odotetusta...
850440.jpg
näiden auringonkukkien piti olla noin 120cm korkeita...olen 170cm pitkä ja nämä ovat puolimetriä minua pitempiä, joten, joko minä olen kutistunut kääpiöksi tai auringonkukat saaneet kasvuhormoni häiriön kasvaen metrin pitemmäksi kuin piti.

Ja lopuksi merkkipäiväni johdosta saamani ihqu lahja Täti Vihreältä
850463.jpg
nämä ihanat ja kauniin väriset, pehmeät Jojoba-Aloevera sukat ovat tulevan talven unisukat, ei niillä raaski hiihdellä pitkin lattioita.