Täti Vihreä Tuulenpesästä haastoi minut 7 vaktaa miusta meemiin...joten, asiaan:

1.   Olen hirveä hätäilijä/huolestuja...jos esim. en saa yhteyttä aikuisiin lapsiini puhelimella muutamaan tuntiin, niin päässä alkaa surrata vaikka mitä kauhukuvia.

2.  Nuorena juna (oikea, ei lelu) törmäsi minuun mennessäni töihin, en edes loukkaantunut. p010.gif

3.  Päivä lähtee käyntiin vain ja ainoastaan aamukahvin jälkeen. c055.gif..jos silloinkaan. Olen illanvirkku ja aamun torkku

4. Olen heikkona erilaisiin liljoihin; erityisesti kuunliljoihin ja päivänliljoihin, sekä kurjenmiekkoihin. Niitä voisi piha olla täynnänsä...

5. Vesi on elementti, joka on minulle hyvin tärkeä, siksi tein pihaani lammen.

6. Kissoja en ole voinut vastustaa milloinkaan, varsinkaan pentuja.  Nykyiset kissani ovat minun perheeni. Jos olisi mahdollista, niin ottaisin kaikki kodittomat kissat luokseni.

7. Rakkain ja paras paikka maailmassa; kotini, vanha talo isojen puiden keskellä, isossa pihassa, ympärillä peltoja, joita metsä rajaa kaukana polveillen. Täällä on tilaa hengittää vapaasti, elää ja olla kaukana hälinästä.

...haaste ei taida minun kohdaltani edetä mihinkään...sillä en tunne blokeilijoita kuin kolme..ja kaksi on jo haastettu...Sörsselit sekaisin Piikku voisi olla haastettava mutta muistaakseni olen lukenut jo hänen blokistaan näitä juttuja....
706608.jpg
kesäinen kuutamoyö...
698794.jpg
saunan päätyikkuna
706641.jpg
naperot 12pv. ikäisiä
naperoilla kolmella silmät auki ja raidallisella ei vielä edes raollaan, syntyi viimeisenä
698777.jpg
äidin ja tyttären välille kehittyi tassukähmä siitä kumpi saa olla tuohikopassa..